No Story Lives Forever

No Story Lives Forever
Broken

söndag 18 januari 2015

Korpdrottning vs bubbelgum-princess

Idag köpte jag min årsfestklänning! Helt nog från tori.fi, så den är begagnad (tror ni att jag iis köpa en gammeldansklänning no. 2 för 399€?!)

Nope, den är begagnad men den är fin som fään. Och jag är tusen procent säker att ingen annan har en likadan klänning som jag för den är från USA.
Om jag på gammeldansen var en bubbelgum-princess så är jag på den här årsfesten en korpdrottning. Med det menar jag att min gammeldansklänning var ljusröd med massa glitter (jag är ju lite som en drake som älskar glitter) så är min årsfestklänning svart med rött broderi så jag ser ut som en gothic korpdrottningen från ett edwardianskt slott :D

Inte för att jag vet hur en gothic korpdrottning från ett edwardianskt slott ser ut, men jag antar att det är så som jag ser ut. Måste bara få min mejk att se tillräckligt mörk så det passar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar